مطابقۀ غنی حاکی از وجود مشخصۀ تعبیرناپذیر قوی است که ازطریق حرکت بازبینی میشود. بنا بر این فرضیه که از پشتوانۀ تجربی و نظری نسبتاً قوی برخوردار است، دو گروه که نقش تتایی یکسانی دارند در جایگاه یکسانی در ساختار ادغام میشوند. آنها همچنین نشان دادهاند خودپنداره که اشاره به ارزیابی کلی فرد از درک خود و دیگران دارد، یکی از عواملی است که بر شایستگی ارتباطی مؤثر است. طبق گفته سایت باید به 15 سوال مختلف که که شامل گرامر فرانسه و بررسی سطح لغات فرانسه می شود را در زمانی در حدود 10 دقیقه پاسخ داده شود. این مسئله در تبیین جایگاه موضوع درونی فعل، زمانی که یک CP است ما را یاری میدهد. مکان قرار گرفتن هستۀ نفی و نمود نسبت به مفعول مستقیم زمانی که DP است (در ترتیب خطی بین مفعول مستقیم و فعل ظاهر میشوند) حاکی از حرکت مفعول است و استدلال ما را تقویت میکند. به این ترتیب، زمانی که مفعول مستقیم یک گروه اسمی/ حرف تعریف باشد (1a) رخ میدهد، حال آنکه در سایر موارد ترتیب کلمات لزوماً اینگونه نیست. البته نباید از این نکته نیز غافل شد که ارجاع متقابل فاعل و فعل فقط در زمان حال انجام میپذیرد.
در ساختار لایهای فعل در زبان کردی، فعل سبک در ترتیب خطی بعد از فعل اصلی ظاهر میشود و در صورت حضور در ساختار، مطابقۀ فعل و فاعل (در زمان حال) و عنصر زمان بر روی آن تجلی مییابد. اینکه گروه فعلی حذف میشود؛ اما فعل تجلی آوایی دارد نشان میدهد که فعل به هستۀ زمان حرکت کرده است. مثال (2) نشان میدهد که در حالت بینشان محل درج مفعول، برای گروه حرف تعریف همیشه قبل از فعل و برای گروه متممنما همیشه بعد از فعل است. به طور سنتی، نمود دستوری را خصوصیت مربوط به جمله و نمود واژگانی را خصوصیت ذاتیِ فعل در نظر گرفتهاند. آثار دانشمندان ایرانی، بهویژه ابنسینا، رازی، خواجه نصیر و خوارزمی که اغلب به زبان عربی مینوشتند، قرنها در مراکز علمی مغربزمین تدریس میشد. همانگونه که در جدول (7) مشاهده میشود فراوانی قابل انتظار هر سه گروه برابر فرض شده است. اگر فرض کنیم صفت اشاره حرکت کرده است با چند پرسش مواجهیم: 1. حرکت از چه نوعی است (هسته – به – هسته یا حرکت یک گروه به توصیفگری در جایی بالاتر در ساختار)؟
تجربه عرفانی هم که گاهی با تجربه دینی یکی فرض میشود، در شکل نوعی احساس اتحاد با خداوند نمودار میشود که طی آن، صاحب تجربه هیچ درکی از خویش ندارد. بسته به تعداد رایتینگ ها و فشار کار، پس از 1 تا چند روز، تعیین نمره رایتینگ انجام شده و به هر رایتینگ فیدبکی در خصوص نقاط ضعف و راه های بهبود آن در حدود 100 واژه داده میشود. وقتی هدف، آموزش حفظ مطالب آموزش دادهشده به همان صورت اولیه از سوی دانشآموزان است، فرایند را یادآوری مینامند. از دهه 1960میلادی، ابزارهای متنوعی با عنوان «رسانههای آموزشی» به عرصه آموزش زبان وارد شدهاند. برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید. در پاسخ به سؤال دوم باید به این نکته توجه کرد که مؤلف باز هم سطوح طبقهبندی بلوم را در این سطح (کاربرد) بهصورت متعادل به کار نگرفته است؛ برای نمونه، در کتاب «درسهای پایه»، 10 درصد تمرینها را از سطح «کاربرد» انتخاب کرده است، درحالیکه زبانآموزان هنوز به انجام تمرینهای روشمند آگاهی ندارند. باید در نظر داشت که حرکت در نحو اینگونه نیست که بهسمت چپ یا راست باشد، حرکت تنها بهسمت جایگاههای بالاتر در ساختار انجام میشود (کین، ۱۹۹۴).
استاندارد بودن تجهیزات جانبی و بخصوص استاندارد بودن عملکرد هدست، تاثیر بسیار زیادی در کیفیت آزمون تعیین سطح زبان به صورت آنلاین خواهد داشت. نتیجه آزمون تعیین سطح آنلاین فلارایز پس از بررسی توسط تیم مجرب ارزیابی و پشتیبانی نهایتا 48 ساعت بعد به ایمیل و پنل کاربری زبان آموزان در سایت ارسال خواهد شد. ۶- آزمون Speaking طبق روال آزمون رسمی IELTS به صورت انفرادی برگزار شده و جهت هر یک از زبان آموزان گرامی حدود ۵ دقیقه به طول خواهد انجامید. قدرت نفوذ یک متغیر از جمع تعداد متغیرهای متأثر از آن و خود متغیر به دست میآید. LCA علاوهبر نگاشت ساختار سلسلهمراتبی نحو به ترتیب خطی در زبان بشر بهصورت یک قاعدۀ جهانی، انواع مختلف ترتیب کلمات در زبانهای گوناگون (غیر از SVO) را حاصل حرکت میداند. این نوع برنامهریزی، میدانی برای متخصصان حوزههای زبانشناسی، زبان، علوم تربیتی و روانشناسی به شمار میآید. برخلاف اعتقاد کریمی (4:2008) که به دو جایگاه مختلف برای ادغام مفعولهای DP و CP قائل است (به ترتیب قبل و بعد از فعل)، در تحلیل پیشرو هر دو گونه DP و CP در اولین ادغام (بیرونی) با فعل ترکیب میشوند. زبان کردی در زمان گذشته نظام شبهکنایی دارد و فقط عنصر زمان بر روی فعل ظاهر میشود، در حالی که مطابقۀ فاعلی بهصورت واژهبست (8) معمولاً بعد از اولین عنصر (غیرفاعل) در ترتیب خطی بهصورت پسوند ظاهر میشود. !